צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אודות הואה הין

    הואה הין במחוז פראצ'ואפ קירי קאן היא עיירת נופש על החוף, עם אוכלוסייה במחוז הנאמדת ב-65,983 תושבים בשנת 2019. הוא נמצא 199 ק"מ (124 מייל) דרום-מערבית לבנגקוק.

    מחוז הואה הין נמצא באמצע מה שממשלת תאילנד מקדמת כ"ריביירה התאילנדית", רצועת החוף שבין פטצ'אבורי בצפון לצ'ומפון בדרום.

    בשנת 1834, בגלל בצורת קשה, קבוצת חקלאים עברה דרומה עד שמצאו כפר קטן עם חול לבן בוהק ושורת סלעים לאורך החוף. הם התיישבו שם ונתנו לו את השם סאמור ריאנג (סמו ריאנג), שפירושו "שורות של סלעים".

    כיום, עיריית הואה הין ומחוזות המשנה הסובבים אותה הם אבן שואבת לגמלאים זרים, נופשים משפחתיים ותיירים מקומיים.

    אתר הנופש המקורי של תאילנד על החוף אינו אי קסטאווי עטור דקלים, וניתן לטעון שהוא הטוב יותר עבורו. במקום זאת, הואה הין הוא שילוב מרענן של עיר וים עם שווקים תוססים, מגרשי גולף ופארקי מים טובים, חדרי אירוח ולינה מעולים ואווירה שרק הולכת ונעשית קוסמופוליטית יותר.

    הואה הין היא יעד זול וטוב: מאכלי־הים בשפע ובזול, יש תחבורה ציבורית נוחה ולוקח הרבה פחות זמן ומאמץ להגיע לכאן מבנגקוק מאשר לאיים הדרומיים.

    עם חוף באורך 5 ק"מ הכולל פעילויות רבות, העיירה הנינוחה ומסבירת הפנים הואה הין ממשיכה למשוך תיירים ותאילנדים כאחד. בנוסף לכיף ומשחקי חוף, מסעדות פירות ים מצטיינות ושווקי לילה תוססים, הואה הין ידועה בכך שיש לה כמה ממסלולי הגולף הטובים ביותר בתאילנד, כמו גם כמה מאתרי הנופש ואתרי הספא המפורסמים ביותר בעולם.

    עם בית ספר בינלאומי איכותי, בית חולים חדש בעל הכרה בינלאומית ושפע של דיור בר השגה בנוי היטב לבחירה, אין זה מפתיע שהואה הין נמצאת ברשימת "לחיות ולהשקיע מעבר לים" 10 הערים הטובות בעולם לפרוש בהן.

    הואה הין מורכבת מהרים, חופים, מפלים ומערות. זה גם יתקתק את התיבות עבור אותם גולים שאוהבים לשחק גולף וטניס. עיירת הנופש נהנית משירות בריאות מוביל, מבחר גדול של מסעדות נהדרות, עם שיעור פשיעה נמוך ונמצאת במרחק של שלוש שעות נסיעה בלבד מבנגקוק.

    איפה לגור סביב הואה הין

    ישנן אפשרויות רבות עבור המיקום הביתי האידיאלי שלך בהואה הין. בין אם ההעדפות שלך הן להיות קרוב לים או לסביבה ירוקה; כשיש שירותים רפואיים בקרבת מקום או שאתה רוצה להיות בין חיי הלילה והמסעדות או סצנה שקטה יותר, הכל עניין של ניסיון להתאים את המיקום לסגנון החיים שלך.

    Perhaps you prefer living near to the city center, or at the “boutique suburb” of Khao Takiab or perhaps a little further afield near the coast at Khao Tao? Living inland among the hills heading west may also be appealing.

    All these options are within 12 kilometers of the city center but all offer very different lifestyle choices. 

    בתי חולים הואה הין, צפיפות

    להלן כמה מבתי החולים והמרפאות המובילים באזור:

    • בית החולים בנגקוק: בית החולים בנגקוק בהואה הין הוא אחד מבתי החולים הפרטיים הגדולים ביותר בדרום מזרח אסיה. יש בו 5 קומות, מנחת מסוקים על הגג, וכל התכונות והציוד הרפואי המודרני שאפשר לבקש.
    • בית החולים סן פאולו: סן פאולו הוא בית חולים פרטי במחוז המרכזי של הואה הין. זהו בית חולים מאורגן היטב עם צוות תאילנדי מקצועי הדובר אנגלית מצוינת. זהו ללא ספק אחד מבתי החולים הטובים ביותר באזור לבקר בהם – כל עוד מצבכם אינו חמור מדי. יש להם תאונה מצוינת ומחלקת חירום; החדרים נוחים; והטיפול בחולה מדווח באופן עקבי כחריג. אם, לעומת זאת, מצבך חמור יותר, בית החולים Petchaburi או טיול בבנגקוק יהיו ככל הנראה האלטרנטיבה הטובה ביותר שלך. בנוסף לשירותי הבריאות הרגילים, בסן פאולו יש גם מרפאות שיניים ופיזיותרפיה מצוינות. רק וודא שיש לך ביטוח בריאות נהדר מכיוון שמדובר בבית חולים פרטי יקר.
    • בית החולים הואה הין: בית החולים הואה הין הוא בית החולים הציבורי הראשי בהואה הין, וככזה, הוא יכול להיות עמוס מאוד. זוהי אפשרות נהדרת למחלות ופציעות קלות ויש לה טיפול טוב בחולה. זה, וזה הרבה יותר זול מסן פאולו.
    • המרפאה הבינלאומית הואה הין: המרפאה הבינלאומית הואה הין מאוישת על ידי רופאים ואחיות איכותיים מבית החולים פצ'אבורי. ככזה, רמת הטיפול והייעוץ הרפואי היא מהטובות ביותר בהואה הין. אמנם אין להם חדרים ללינה, אך בכל זאת מדובר במתקן בריאות מכובד ובר קיימא.
    • הצלב האדום של הואה הין: מרכז הצלב האדום של הואה הין תמיד עמוס מאוד במקומיים, וזה תמיד סימן טוב למקצועיות ובמחיר סביר. עבור מצבים לא רציניים, הצלב האדום של הואה הין הוא אפשרות טובה.
    • בית החולים פראנבורי: בית החולים פראנבורי נמצא 25 ק"מ מדרום להואה הין, הממוקם בבסיס צבאי. יש לו מוניטין מצוין והוא תמיד פתוח ומוכן לקבל זרים.
    • מרפאת אף אוזן גרון: מרפאה זו מנוהלת על ידי רופא תושב בבית החולים הצבאי פרנבורי. למרות שהוא קטן ועמוס, הוא מספק טיפול מצוין לכל מחלות אף אוזן גרון. תמיד כדאי לקבוע פגישות מראש כדי להבטיח שלא תבזבזו טיול.
    • מרפאת ד"ר סומט: מרפאת ד"ר סומט היא אחת המרפאות הכלליות הטובות ביותר בצד הדרך בהואה הין. ד"ר סומט הוא רופא ילדים מעולה המתמחה ברפואת תינוקות וילדים.
    • להיות מרפאה רפואית
    • מרפאת פונגסאק
    • מרפאת הלת'לאב
    • מרפאת לב הואה הין
    • הואה הין פיזיותרפיה.

    רפואת שיניים בהואה הין

    תאילנד ידועה בטיפולי שיניים מצוינים והואה הין אינה יוצאת דופן. הנה 10 ממרפאות השיניים הטובות ביותר בהואה הין:

    • מרפאת שיניים קולסמיילי הואה הין
    • מרפאת שיניים S Smile מבית ד"ר סירינט
    • S שיניים על ידי ד"ר סירינט
    • מרפאת שיניים ננה
    • מרפאת שיניים פרסרט
    • בית החולים סן פאולו (מציע גם עבודות רפואת שיניים)
    • מרפאת שיניים פלויינאפס
    • מרפאת שיניים פראן
    • מרפאת שיניים Perfect Smile מבית ד"ר סופנסה
    • מרפאת שיניים חיוך מסנוור.

    בתי ספר בינלאומיים בהואה הין לשלוח את ילדיכם

    עבור גולים רבים בתאילנד, בחירת בית ספר בינלאומי לשלוח אליו את ילדם היא אחת העדיפויות החשובות ביותר שלהם. הואה הין, עיר חוף עם אווירה נינוחה, עשויה להיות סביבה נהדרת עבור ילדכם.

    בהואה הין, ישנם ארבעה בתי ספר בינלאומיים המבטיחים לתלמידים חינוך קפדני, יחד עם חוויה מצוינת ומטפחת. ארבעת בתי הספר הם בית הספר הבינלאומי הואה הין, ביקוןהאוס ימסאד, המרכז החינוכי הבריטי לילדים (BECC) ובית הספר הבינלאומי האיליו הואה הין.

    מזג אוויר

    מבחינה היסטורית, הטמפרטורות חמות מאוד עד חמות לאורך כל השנה, עם וריאציות קטנות בלבד. השנה מתחילה בעונה היבשה (דצמבר-אפריל), לפני שהמונסון מגיע במאי. הגשמים נרגעים מעט מיוני עד אוגוסט לפני שהגשמים העזים ביותר מתחילים בספטמבר ונמשכים עד נובמבר.

    הגירה

    משרד ההגירה של מחוז פראצ'ואב קירי קאן אחראי על ויזות, אישורי עבודה, דוחות של 90 יום וכו ', והוא ממוקם מערבית למרכז הואה הין בכתובת 439 Moo 1 Thap Tai.

    לנוחיותכם, משרד הגירה שני ממוקם בקניון Blúport Hua Hin Resort Mall, ומספק שירותים מוגבלים (דיווח של 90 יום, הודעה על תושבות וחידוש אשרות).

    שגרירויות וקונסוליות ב תאילנד

    מחוזות

    יש עיירה אחת במחוז: הואה הין המורכבת מנפות הואה הין ונונג קיי.

    יש עירייה אחת במחוז נפה אחת: נונג פלאפ המורכבת מחלקים של נפה נונג פלאפ.

    ישנם חמישה ארגונים מנהליים בנפות המחוז: הין לק פאי, נונג פלאפ, תאפ טאי, הואי סאט יאי ובואנג נאקון.

    גירוש

    התחנה המרכזית של הרכבת היא תחנת הרכבת הואה הין, עם תחנות קטנות יותר הממוקמות באזור, כולל תחנת הרכבת נונג קיי, הקרובה יותר לקאו טאקיאפ, תחנת הרכבת סואן סון פרדיפאט, קרוב לחוף סואן סון פרדיפאט, פארק ראג'בהקטי, כמו גם תחנת הרכבת קאו טאו.

    בקרוב תושלם בנייתן של מסילות כפולות מהתחנה המרכזית באנג סו בבנגקוק לצ'ומפון. הרכבות ייסעו במסלול במהירות של עד 160 קמ"ש. המסילה החדשה תאפשר לרכבות לנסוע בקטע בנגקוק-הואה הין תוך שעתיים-שלוש. נכון לעכשיו, הנסיעה אורכת עד שש שעות.

    כמו כן, נמצאת בבנייה תחנת הרכבת החדשה של הואה הין, שתחליף את התחנה האיקונית, אך המזדקנת. ההשלמה הייתה צפויה בשנת 2023.

    נמל התעופה הואה הין משרת כיום את אייר אסיה, כאשר טיסות זמינות כרגע רק לצ'יאנג מאי. טיסות בינלאומיות צפויות להתווסף בעתיד הקרוב.

    לאחר 3.5 מיליארד באט בשדרוגים לנמל התעופה, מספר הנוסעים המשתמשים בנמל התעופה צפוי לגדול פי עשרה, לשלושה מיליון בשנה. השדרוג הוא חלק מפרויקטים של "ריביירה תאילנד" והמסדרון הכלכלי הדרומי. העבודות כוללות הגדלת טרמינל הנוסעים הקיים, בניית טרמינל נוסף, הרחבת שטח ההאנגר והרחבת מסלול ההמראה כך שיתאים לטיסות בינלאומיות.