צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הפסטיבלים הטובים ביותר בהואה הין

    חגיגות הואה הין שלא תמצאו בשום מקום אחר

    הפסטיבלים הטובים ביותר בהואה הין הם נהדרים לחוות את התרבות הייחודית של תאילנד עם מקומיים אוהבי כיף. עיר החוף אמנם מארחת טקסים מסורתיים כמו לוי קראתונג (Loy Krathong) וסונגקראן (Songkran), אבל יש בה גם שפע של פסטיבלים שנתיים משלה.

    מהופעות ג'אז ברמה עולמית ועד לטורנירים של הטסת עפיפונים, ריכזנו עבורכם רשימה של חגיגות הואה הין שלא תמצאו בשום מקום אחר בתאילנד.

    1.פסטיבל האוכל של הואה הין

    פסטיבל האוכל של הואה הין הוא חגיגה של סוף השנה של הסצנה הקולינרית של העיר. האירוע בנובמבר הקרוב יאפשר לכם לטעום מגוון מנות מהמסעדות והמלונות הבולטים בעיר.

    הופעות חיות, תחרויות אוכל, הדגמות בישול, דוכני פירות ים טריים ובזארים ליליים הם חלק ממוקדי המשיכה הרבים של פסטיבל תוסס זה.

    2.פסטיבל הג'אז הואה הין

    פסטיבל הג'אז הואה הין מתקיים בחודש יוני, ומושך אליו מוזיקאי ג'אז ידועים מתאילנד ומכל רחבי העולם. בין אמני העבר ניתן למנות את לזארו ואלדס מקובה וביל ברופורד מבריטניה.

    במות ממוקמות ממש על החוף, עם הופעות המתקיימות מדי ערב. נותני חסות מציעים מגוון מבצעים, כולל הזדמנות לזכות במתנות יקרות ערך. זה אירוע נהדר ליהנות וליהנות מג'אז על החוף.

    3.הואה הין קריקט שישיות

    הואה הין קריקט סיקס הוא טורניר בן 5 ימים המתקיים באפריל בכל שנה. שטחו של אתר הנופש דוסיט מארח קבוצות המורכבות משחקני מבחן לשעבר, ידוענים ואוהדים של הספורט.

    מעל 13 נבחרות ממדינות כמו הונג קונג, אוסטרליה ותאילנד מתחרות במשחק קריקט מהנה ומלא אקשן. כל יום מתחיל בדרך כלל בין השעות 08:00-17:30.

    4.פסטיבל הגולף הבינלאומי הואה הין

    פסטיבל הגולף הבינלאומי הואה הין (Hua Hin) מתקיים בחודש אוגוסט ב-6 מסלולים מקומיים. אלה כוללים את ספרינגפילד וילג' גולף וספא, מלון אימפריאל לייק וויו ומועדון גולף, ואת אתר הגולף והקאנטרי קלאב פאלם הילס.

    הואה הין מארחת אירועים מיוחדים רבים במהלך אירוע זה, כגון הגרלות פרסים, מרפאות לחבטת גולף, משחקים מקומיים ותעריפים מוזלים בקורסים המשתתפים. תוכלו אפילו לגלוש ולקנות מגוון רחב של מוצרי גולף בהנחה מיוחדת בכל המסלולים המשתתפים.

    5.מצעד מכוניות וינטג 'הואה הין

    מצעד מכוניות הווינטג' של הואה הין הוא שיתוף פעולה בין איגוד מכוניות הווינטג' ורשות התיירות של תאילנד. מצעד של מכוניות וינטג' (עם נהגים לבושים בתלבושות של שנות ה-20) מתחיל מבנגקוק ומסתיים בהואה הין. החגיגות מגיעות לשיאן במסיבה של שנות ה-20 באחד המלונות הבולטים בעיר החוף.

    6.פסטיבל העפיפונים הבינלאומי בתאילנד

    פסטיבל העפיפונים הבינלאומי בתאילנד כולל מאות עפיפונים במלוא תפארתם הצבעונית. הוא מתרחש בתחילת מרץ, כאשר רוחות דרומיות יציבות נושבות בכל רחבי תאילנד.

    תוכלו לראות מגוון רחב של עפיפונים במהלך האירוע, לצד תחרויות, משחקים ופעילויות המערבות עפיפונים. אבל הפסטיבל הוא יותר מאירוע סביב עפיפונים. תוכלו ליהנות משפע של הזדמנויות לקניות, סיורים ופשוט ליהנות.