צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    פראן בורי ים

    פראן בורי היא עיר נופש על חוף הים במחוז פראצ'ואפ קירי קאן.

    רקע כללי

    אחד המקומות המעניינים ביותר במחוז פראצ'ואפ קירי קאן הוא פראן בורי. זהו מקום פופולרי לתיירים מכיוון שיש בו הרבה אטרקציות תיירותיות, מוקפות הרים וחופים, כולם יפים ושלווים מאוד. בנוסף, זה רק כמה שעות מבנגקוק ו -30 ק"מ מהואה הין. לפראנבורי יש חוף למרחקים ארוכים שניתן לחלק למספר חופים, לכל חוף יש שמות שונים כמו חוף פראנבורי, חוף סמרואיוד, קאו קאלוק. כל חוף יפה, שקט ושליו שהוא בחירה אידיאלית טובה והטובה ביותר לתיירים. יש הרבה פעילויות לעשות, למשל, שחייה בחוף הפרטי, רכיבה על אופניים, טיפוס או דיג. יתר על כן, PranBuri הוא גם התגלמות המלון או אתר הנופש בעלי סגנון ייחודי. המבקרים יכולים לקבל לינה אשר מלא של מקומות אופנתיים מתאים לתיירים שרוצים להירגע באמת. כל אחד צריך לחוות את זה לבד.

    כניסה

    Pranburi רחוק מבנגקוק על 280 ק"מ, תיירים יכולים לנסוע Pranburi במובנים רבים.

    ברכבת

    רכבות מתחנת הרכבת הואה למפונג עוברות מדי יום ליד הואה הין, פראן בורי ופראצ'ואפ קירי קאן. הרכבת המקומית נוסעת ברכבת המהירה בנגקוק לפראנבורי מהואה למפונג בשעה 15:35 לתחנת פראן בורי בשעה 20:41. רכבות רגילות Thonburi-Pran buri יוצאות מתחנת תונבורי החל מהשעה 7:25. ו-13:05. לפראן בורי 12:20 ו-18:10. לקבלת מידע נוסף, התקשרו לרכבת סטאטר של תאילנד. 1690 או www.railway.co.th

    ברכב

    מבנגקוק, סעו בכביש המהיר 35 (תונבורי – פאק טו) חלפו על פני סאמוט סונגקראם ואז פנו שמאלה לכביש 4 (פטקאסם) דרך פטצ'אבורי אל פראצ'ואפ קירי קאן. המרחק הוא כ -280 ק"מ.

    באוטובוס

    מדי יום יוצאים אוטובוסים, חברת אוטובוסים וחברה פרטית מבנגקוק לפראצ'ואפ קירי קאן, מבנגקוק להואה הין, מבנגקוק לפראן בורי ומבנגקוק לבנגספאן בתחנת האוטובוסים הדרומית Borommaratchachonnani.

    למידע נוסף, התקשרו לחברת ההסעות 1490 או www.transport.co.th

    הגעה ממקום למקום

    לפני העיר Pranburi בדרך כלל השתמשו באוטובוס כדי לנסוע, אבל כיום רוב התיירים אוהבים לשכור את האופניים, אופנוע או מכונית יותר מאשר לקחת אוטובוס כי זה מאוד נוח לנסוע, האנשים המקומיים גם. השכרת רכב היא עסק נוסף שיכול למעשה להרוויח כסף עבור תושבי המקום. הפופולרי ביותר לנסיעות הוא באמצעות אופניים או אופנוע כי קל למצוא את החניון והוא יכול להיכנס למקום הקטן בקלות. מחירי השכירות נעים בין 200 ל-400 ליום שהמסמך ששימש בחוזה השכירות כולל דרכונים או תעודת זהות. אם אתה מעוניין ב

    סעיף ג

    חוף פאק נאם פראנבורי (Pak Nam Pranburi) נמצא במרחק של כ-7 ק"מ מהחוף הראשי. אפילו ליד, חוף הואה הין שליו. פאק נאם פראן הוא נהר פראנבורי הזורם לים. רוב האנשים הם הדייג. הכפר הפך למרכז של מכירת פירות ים כי זה יימכר במחיר זול יותר מאשר במקום אחר. וגם, בקצה הים, באזור הכביש של פאק נאם פראן, זה Krom Luang Chumphon לאתר, שהוא אל של פאק נאם Pranburi ודייג במשך זמן רב.

    • פארק יער טאו קוסה (קאו קאלוק) – ההרים הם הרבה מערות קטנות בגובה הפסגה רק 25 מטרים אבל יש תלולים מאוד. מבקרים שאוהבים ספורט אתגרי כל כך פופולריים לטיפוס. רצועת החוף השקטה הזו כוללת חוף יפהפה, מספר מסעדות ומערה עם חור דרכה. הוא מקבל את שמו שממנו מתורגם "הר הגולגולת" באנגלית. זה נהיה די צפוף עם המקומיים בסופי שבוע ובחגים. אזור קאו קאלוק נמצא כעת בפיתוח ומספר אחוזות דיור מתחילות להופיע. אין ספק שזה ימשוך יותר חנויות, מסעדות ואתרי נופש לאזור בעתיד. יש כמה מסעדות קטנות ומעולות על החוף בהן תוכלו לסעוד על כל מיני פירות ים במחירים מקומיים.
    • חוף Naresuan או חוף קאו קאלוק פראן בורי – חוף Naresuan הוא חוף שקט וחוף חולי לבן כ -7 ק"מ מפאק נאם פראן לקאו קאלוק.הים אינו עמוק אתה יכול לשחות. אתרי נופש ממוקמים בנפרד. המסעדה פתוחה שתי נקודות בחוף הים בפאק נאם פראן ובקצה החוף ליד קאו קאלוק. ידוע כי החוף הפרטי מתאים להרפיה.
    • הפארק הלאומי קאו סאם רוי יוט – הוא בריכת הלוטוס, המקור והטבע מחקר או צמחי מים שביל איזו דרך לחקור שביל על הגשר המוגבה, לצפות בבריכת הלוטוס הטבעית, שניהם גם בית הגידול של הציפורים האוויר הקריר הוא אידיאלי להירגע בבוקר ובערב. יכול לקחת סירה שהם צופים בה מקרוב כטבעית, לא רחוק מבריכת הלוטוס. מערה גדולה. מערה בשם פריאנקרון. גולות הכותרת של מערה זו הן, "אחוזת בות' הול". (לבנות בתקופת מלכותו של המלך. 5) כאשר השמש זורחת דרך הארובה בתאריך ובשעה חותם חותם מבריק מכל אור.

    עשה

    דיג – פעילות מהנה נוספת בה תוכלו להתפנק במהלך חופשת פראנבורי היא דיג. המבקרים יכולים לבחור מתוך מסעות דיג מודרכים או לא מודרכים שונים המאפשרים להם להחזיר את השלל הטרי שלהם לארוחת צהריים או ערב.

    ספא – לאחר שהתמכרנו לאחת מהפעילויות המרגשות והמעניינות הרבות שיש לאזור פראנבורי להציע, מכוני ספא הופכים כל טיפול למרגיע עוד יותר, שכן המבקרים יכולים לקבל את טיפולי הספא שלהם על רקע החוף תוך כדי האזנה לקולות הטבע.

    השכרת אופניים או אופנועים – השכרת אופניים או אופנוע היא לחקור את הנוף שמסביב במקום שלהם. ברוב המקרים, ניתן לשכור אופניים תמורת 100 באט בלבד ליום, וניתן למצוא השכרת אופנועים תמורת קצת יותר. חלק מהמבקרים אורזים ארוחת צהריים תוצרת בית ורוכבים עד שהם מוצאים אזור מושך שבו ניתן לערוך פיקניק.

    טיילו בשוק הלילה פראן בורי – למי שמטייל בחוף פראנבורי כאן, בנוסף לים. ויש עוד אחד. זהו גם גן עדן עבור הקונים כדי לקבל רחוב tout הישן 200 שנים Pranburi או כמה אנשים קוראים לזה רחוב Pranburi תיירים הן בתאילנד והן מעבר לים לבוא יחד בעקביות הוא. בנוסף לחוות את הטבע ואת אורח החיים. אנשים מקסימים, Pranburi הוא גם מעניין כי פונה לכל התיירים חייבים לנסוע תמיד ידוע כי הדימוי של בתי שורת עץ קלאסי עדיין לשמור על השוק הישן כמו גם מסלול. החיים פשוטים כל כך הרבה אנשים לא יכולים להישמר כתצלום למזכרת וגם כמקור למראה העתיק בעבודת יד של קונה שיק טעים.

    מזג אוויר – הזמן הטוב ביותר לבקר בפראנבורי ובשאר הואה הין הוא בין דצמבר לאפריל, כאשר האזור נהנה מעונה חמה ויבשה. במהלך עונת השיא, ניתן להזמין מקום למרבית הפעילויות, לרבות מצנחי רחיפה וצלילה. מי שמחפש אזור מרגש ומעניין לחופשה יהיה מרוצה מאוד ממה שהוא או היא מוצאים בפראנבורי, בהואה הין, תאילנד.

    קניות[עריכה]

    קניות בעיר השוק העתיקה של פראן. רחוב השוק הישן של פרנבורי הוא בן יותר מ -200 שנה. בכל שבת יש רחוב הליכה בשוק הישן. מוצר זה מתגאה בסגנון ישן וחדש כאחד. זה בעיקר כמו תכשיטים בעבודת יד, בגדים, מזכרות זמינים גם לרכישה בבחירה. אם מישהו הולך עד מותש. יש בו מסעדה, שירות חטיפים ומשקאות, לא פחות, בין אם זה בית קפה פרוד פראן המעוטר בנושא השוק, וחנויות עתיקות דקורטיביות של ארמה. זה הפך לאחד מציוני הדרך של השוק אז. כי כולם עוברים לבקר בחנות לצילום כמזכרות. למי שאוהב ללטף את הזקנים כאחד.

    מרכז פאק נאם פראן – כי הדברים הטובים נאכלים גם אוכל טרי וגם מבושל. מעבר לכביש במעגל התנועה לצד השני מוקדם בבוקר בשוק הלילה הזה נמצא שוק אוכל טרי שוקק חיים. פירות ים נמכרו במחירים נוחים. לדוגמה, תמנון, דיונון, דיונון מיובש, משחת שרימפס מיובשת, שרימפס מיובשים וכו '.

    אוכל

    Pranburi עבור תיירים שרוצים לבלות קצת זמן שקט. ליהנות מהפשטות והיופי של הטבע האמיתי. פה ושם יש מסעדות נחמדות. האווירה הרבה יותר טובה. אשר תיהנו ממסעדות בפראנבורי עם דירוג 3.

    • OX מאכלי ים מסעדת החוף Pranburi אווירה טובה מעולה עם פירות ים טריים וטעם חריף בראש. המסעדה הפכה כל כך פופולרית שתיירים ביקרו כמה פעמים לאכול.
    • מסעדת אודום פוצ'אנה מאכלי ים מפורסמים פראן. פתוח כבר 50 שנה, מועבר לדור השלישי שמובטח שגם לו יהיה טעם. ממוקם על החוף בנהר פראנבורי. אם אתה בא בערב לצפות בשקיעה היפה ופירות ים טריים.
    • מסעדת קאו חוף פרנבורי חריף של פירות ים. יש פירות ים טובים וטריים. טעמים חריפים בראש ובמחיר סביר הסיבה לכך תספיק לפראנבורי הטעים של המסעדה המובילה. לקוחות מחכים לתורים וצפופים כל יום.

    שתייה

    בנוסף לאוכל הטעים והאווירה הנהדרת. יש גם משקאות מלאים בטעם שלוקח אותך לאווירה של פרנבורי. אשר ליהנות בית קפה Pranburi עם דירוג 3.

    • בית קפה פרוד פראן בית קפה מקסים סגנון רטרו שמות חנויות אהובים מסמלים את התחושה הישירה והעקיפה כמו החנות כולה. המסעדה מעוצבת בסגנון רטרו. השיר נפתח עם פורנו Soontranu לילדים ששומע בומבסטי. ראה אווירה נוחה יותר להירגע בה. אוכל הוא משקה חם – ארוחת ערב וחטיפים כמו טוסט ומקל בצק מטוגן בשמן עמוק.

    החתימות הן תה קר ומקל בצק מטוגן בשמן עמוק.

    • בית קפה באן יאי בעל החנות אמר את זה כשעובדים בעיר. אבל הקפה והאוכל במשך שלוש שנים, שם הבית של הסבתא בגלל הבית של חנות הסבתא עצמה. קומת הקרקע הוסבה לסיד. בקומה העליונה יש דפוס שבלונה צבוע מעץ שהשתמר בשלמותו. השני הוא נקודת מכירה. משקאות, משקאות קפה, שייקים טעימים אחרת. חלב שקדים עם חלב סויה לבחירה. עבור אלה שאוהבים לאכול חלב, גבינה וביצים הם ארוחת בוקר מחבת ביצים שלוקות ועוד.
    • קפה פראן בתי קפה נעימים הבעלים שיפצו את הבית הישן לבית קפה שיקי. אני מקווה לינה של מטיילים. המסעדה מעוצבת בכתום בהיר. החלק הפנימי מעוטר בנוף שהבעלים שומרים על התמונות מהטיול.

    שינה

    Pranburi, אתר נופש על חוף הים עם שפע של סגנונות. כל אחד מהם יכלול מאפיינים ייחודיים ושונים. אידיאלי למטיילים שרוצים להירגע. זה גם יפה וגם שקט אם אתם מחפשים מקום לינה לחגים. בואו נסתכל על כל כמו מלון בפראנבורי.

    שמירה על הבטיחות

    כאשר יש לך מצב רציני או לא בטוח, אתה יכול ללכת לתחנת המשטרה או לבקש התייעצות על PranBuri.

    • תחנת משטרת פרנבורי. טלפון : 032-622-043
    • תחנת משטרת פראקנמפראן : 032-631-243