צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שוק הלילה של הואה הין

    שוק הלילה של הואה הין זהו אחד מיעדי התיירות הראשונים של הואה הין והוא אחד מיעדי התיירות המובילים שמבקרי הואה הין חייבים לחשוב עליהם ולבקר בהם מכיוון שמדובר באטרקציה תיירותית מפורסמת שנמצאת עם הואה הין כבר זמן רב.

    שוק הלילה הואה הין (Hua Hin Night Market) הוא ביתם של חנויות רבות ומסעדות טעימות כגון פאד תאי (Pad Thai) ורכיכות מטוגנות. עוף מטוגן, אטריות, רוטי, מאו דגים ארוחות א-לה-קארט פירות ים טריים, דיו בגריל, קציצות בגריל. ניתן למצוא פירות, מיצים, כמו גם מגוון רחב של ממתקים בשוק הלילה של הואה הין ( Hua Hin ).

    שוק הלילה של הואה הין הוא גם יעד לקניות, מוצרים אופנתיים, עיצוב הבית, מזכרות, מזכרות למבקרים לבחירה, כגון תיקים, נעליים, כובעים, חולצות, מכנסיים, צעיפים, ציורים, תצלומים, עץ מגולף, קדימונים מפתח שיקיים, מסגרות תמונות יפות, קליפסים לתמונות, נרות ריחניים ופריטים רבים אחרים.

    מיקום שוק הלילה הואה הין ממוקם על הואה הין כביש Soi 72 או Dechanuchit כביש, זהו שוק שסוגר את כל הסמטה מ Phetkasem כביש אל קו הרכבת כדי להפוך אותו רחוב הליכה של העיר הואה הין. למרות שהוא משמש בדרך כלל כדרך קבועה, בכל ערב, החל מהשעה 16:00 לערך, מגיעים ספקים לפתוח את חנויותיהם. היו דוכנים ברחוב עד השעה 23:00 בערך, אז הם התחילו לאסוף חנויות.