צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות בהואה הין

    מהו הואה הין המפורסם ביותר?

    הדברים הטובים ביותר לעשות בהואה הין הם בעיקר תפורים לבילוי משפחתי על שפת הים. רוב התאילנדים אכן רואים בהואה הין יעד רומנטי ואלגנטי לחופשות שער, רעיון שהחל לפני כמאה שנה, כאשר בני משפחת המלוכה והאמידים, נהגו לבלות כאן את הקיץ שלהם. כתוצאה מכך, בהואה הין יש כיום אינספור בתים מקסימים על חוף הים, וילות וכמה ארמונות קיץ וינטג 'אטרקטיביים. כל אלה הן אטרקציות פופולריות של הואה הין, אבל כפרי הקניות והטיולים החדשים והייעודיים יותר אומרים שיש משהו לכל הדורות.

    הואה הין מלאה בדרך כלל באנשים שלוקחים הפסקה מבנגקוק בסופי שבוע, וכיוון שהיא נמצאת במרחק נסיעה קצר משם, הפופולריות שלה נותרה בעינה. חלק ניכר ממוקדי המשיכה של הואה הין טמון בתחושה המקסימה של העולם הישן של העיר, המומחשת בצורה הטובה ביותר בתחנת הרכבת הואה הין ובארמון מארוקאהאטאיוואן.

    מהם הדברים הטובים ביותר לעשות בהואה הין?

    1.חוף הואה הין

    טוב עבור:

    • זוגות
    • משפחות
    • תקציב
    • תמונה

    חוף הואה הין (Hua Hin Beach) הוא רצועה נהדרת באורך 8 ק"מ של חול דק ורך. בהיותו פונה מזרחה, זהו מקום נפלא לצפות בזריחה. במהלך היום, יש אווירה נעימה ונינוחה, לעתים קרובות עם פעילויות מהנות הזמינות כגון אופנועי ים, סירות בננה וכדורעף חופים. המים נהדרים לשחייה, אם כי לפעמים יכולות להיות מדוזות מחוץ לעונה.

    את החוף מדריך קאו טאקיאפ בקצה הדרומי, ואת קו החוף עצמו מנוקדים מזחים ואזורים בלתי נגישים מדי פעם. אמנם בהחלט תוכלו לצאת לטיול ארוך מאוד על החול, אך בסופו של דבר תיתקלו במכשולים. שימו לב שעם הרבה מלונות שגובים ישירות אל החוף ממש לאורכו, יש רק כמה מקומות שתוכלו לגשת אליהם בקלות לחול, וחניה לרכב יכולה להיות מסובכת ליד המקומות האלה.

    2

    תחנת הרכבת הואה הין

    טוב עבור:

    • היסטוריה
    • תמונה

    תחנת הרכבת הואה הין נבנתה בתקופת שלטונו של המלך ראמה השישי ונפתחה בשנת 1911. המלון נמצא במרחק קצר ממרכז העיר. תחנת הרכבת וחדר ההמתנה המלכותי הסמוך לו הם ללא ספק אחד מציוני הדרך האטרקטיביים ביותר של הואה הין. בנייני העץ הצבועים בגוונים בהירים, שהם תאילנדיים בקונספט ובעיצוב, מצליחים איכשהו להעניק להם תחושה 'ויקטוריאנית'.

    הסיפור על לידתה של הואה הין כעיר מילוט מלכותית על חוף הים לא יהיה שלם ללא אזכור של תחנת הרכבת ההיסטורית הזו. בימים הראשונים לא הייתה גישה לעיירת החוף האידילית הזו, והנסיעה ברכבת הייתה אלטרנטיבה חדשה ומענגת להגיע מבנגקוק להואה הין במקום בסירה. גם אם אינכם מגיעים לאתר הנופש ברכבת, לכו להעיף מבט. תחנת הרכבת הזו מקסימה, מוזרה ופוטוגנית.

    מקום: Hua Hin Railway Station Road , הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    ראו גם

    3

    שוק הציקדה

    טוב עבור:

    שוק הציקדה בהואה הין עוסק באמנות, במלאכת יד ובזמנים טובים. עם קונספט של שוק תחת כיפת השמיים, הוא מפגיש בין הכישרונות האמנותיים של הואה הין לבין אלה שלובשים 'חופש ביטוי' על שרווליהם. בשוק יש מדורים לאופנה, אמנות, אירועים ובידור, ואוכל.

    מלון ארט א-לה מוד (Art a la Mode) תופס את רוב החלל החיצוני ומוקדש לאופנה ולפריטים דקורטיביים. אמנות בתוך הגלריה לאמנות היא המקום שבו רוב הציורים והפסלים מוצעים למכירה. בתוך אותו בניין שבו שוכנת הגלריה לאמנות נמצאות קומץ חנויות המוכרות חפצים יצירתיים ומזכרות. השוק, שפתוח רק בערבי סוף השבוע, עמוס בדרך כלל באנשי סוף שבוע מבנגקוק. הוא ממוקם ליד דרך Petchkasem, בערך באמצע הדרך בין העיר הואה הין לקאו טאקיאב.

    מיקום: 83, 159 הואה תאנון 21 נונג קיי, מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: שישי-ראשון בין השעות 16:00-23:00 (סגור בימים שני עד חמישי)

    טלפון: +66 (0)99 669 7161

    4

    שוק הלילה של הואה הין

    טוב עבור:

    שוק הלילה הואה הין (Hua Hin Night Market) הוא שוק מסורתי ממש במרכז העיר, בין דרך פצ'קאסם (Petchkasem Road) למסילת הרכבת. השוק מקיף רחוב אחד ומתעורר לחיים משעה 18:30 ואילך, כאשר סוחרים עומדים לאורך הרחוב עם הדוכנים שלהם המוכרים סחורות שונות. רוב הפריטים הנמכרים כאן הם בדרך כלל מה שאפשר לצפות משוק תאילנדי.

    לאורך הכביש יש מבחר מעולה של מסעדות למאכלי־ים, שבהן נמצא שוק הלילה של הואה הין, שגם הוא מושך תשומת לב רבה מצד המבקרים. מסעדות פירות הים בחלק זה של העיר פופולריות להפליא בשל האווירה שלהן, איכות האוכל והמחירים הנמוכים בסגנון תאילנדי. עם מרווח מינימלי בין כל מוסד, אתה יכול פחות או יותר לצפות לאותו דבר מכל מקום ומחירים שמשווים באופן הדוק לשכניהם'.

    מקום: Soi Hua Hin 72/1 , הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 17:00-01:00

    טלפון: מדי יום בין השעות 17:00-01:00

    5.פארק המים בלאק מאונטיין

    טוב עבור:

    • משפחות
    • הרפתקה

    פארק המים בלאק מאונטיין מציע יום מלא כיף למשפחות ולכל מי שזקוק להתזה גדולה. הפארק כולל 9 מגלשות מים שונות, בריכת גלים, נהר עצל, בריכת חוף, בריכת ילדים ועוד – כולם ממוקמים על נוף הררי עצום מול אגם מלאכותי רק 10 ק"מ צפונית להואה הין.

    פארק המים, שנמצא בבעלות ובניהול של אותם אנשים מאחורי מסלול הגולף בלאק מאונטיין, הוא אחת האטרקציות המשפחתיות הגדולות בפורטפוליו של הקבוצה. הוא ממוקם מול מסלול הגולף, על כביש מקומי שעובר דרך וואט הואי מונגקול ובאן סילפין.

    מיקום: 1 Hin Lek Fai 2, הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: חמישי-שלישי בין השעות 11:00-16:00 (סגור בימי רביעי)

    טלפון: +66 (0)32 618 444

    6.קאו טאקיאפ

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    קאו טאקיאפ היא אחת האטרקציות הגדולות ביותר במחוז פראצ'ואפ קירי קאן. שמו מתורגם כ'הר צ'ופסטיק', אם כי ייתכן שתשמעו אותו מכונה 'הר הקופים' בגלל הקופים שחיים עליו.

    ההר הוא גם ביתו של מקדש על ראש גבעה עם נוף סנסציוני של הואה הין. תחילת העלייה למקדש מסומנת בפעמון גדול ובגרם מדרגות העולה אל המקדש הראשי, שהוא מבנה דמוי פגודה.

    מקום: Nong Kae , הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    7.מערת פראיה נאקון

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה

    מערת פראיה נאקון (Phraya Nakhon Cave) המרהיבה היא אחד מציוני הדרך המיסטיים והמסתוריים ביותר בתאילנד, אך רק מטיילים מעטים זוכים להצטלם איתה. הסיבה פשוטה: ביתן הזהב והירוק הזה מוסתר בתוך מערה שקשה להגיע אליה ורק קומץ מבקרים מסורים יעשו את המאמץ לבקר בו. אלה שכן מתוגמלים בחזון מהמם שנראה כאילו הוא היישר מסרט של אינדיאנה ג'ונס.

    מערת פראיה נאקון ממוקמת בפארק הלאומי קאו סאם רוי יוט במחוז פראצ'ואפ קירי קאן, 45 דקות נסיעה דרומית להואה הין. הצעד הראשון להגיע למערה הוא לנסוע לכפר הקטן באנג פו (Bang Pu) הממוקם על חוף הים, ומשם להחליט אם אתם מעדיפים לשכור סירה שתיקח אתכם מסביב לכף לחוף לאם סאלה, או ללכת בטרק של 30 דקות מעל הגבעה המובילה לאותו חוף לאם סאלה.

    מקום: Sam Roi Yot , פראצ'ואפ קירי קאן 77120, תאילנד

    8.פארק סנטוריני צ'ה-אם

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה

    פארק סנטוריני הוא פארק שעשועים שמביא נתח מהאי היווני המושלם לצ'ה-אם. יש בו את כל הפרטים הנכונים, החל מבניינים קלאסיים מסוידים בלבן, חלונות צבועים בצבעוניות, ועד שבילים מרוצפי אבן ומגדלים עם כיפות. מערך מרשים של חנויות, מסעדות ופארק שעשועים מבטיחים זמנים טובים לכולם.

    הפארק כולל 5 אזורים המספקים בידור מקיף למשפחות. פארק זון הוא למעשה החלק של פארק השעשועים, עם מתקנים ומשחקים המתרחשים על שטחים מטופחים עצומים. כל המתקנים מיובאים, כולל גלגל ענק בגובה 40 מטר, קרוסלה דו-קומתית, באנג'י הפוך G-MAX, נדנדת ענק G-MAX, משחק אינטראקטיבי XD Dark Ride 7D ומבנה הטיפוס הראשון באסיה.

    מקום: Petchkasem Rd , קאו יאי, מחוז צ'ה-אם, פטצ'אבורי 76120, תאילנד

    9.ונציה הואה הין

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה

    ונציה היא יעד קניות ואטרקציה מגניבים בנושא הואה הין, בעקבות הפופולריות הגוברת וההצלחה הבלתי מעורערת של יעדי סוף שבוע דומים אחרים בתאילנד. פאליו בקאו יאי היה כנראה אחד הטריגרים לעוקבים כאלה של כפרים יפים, ומיד אחריו פארק סנטוריני היפהפה בהואה הין והאסיאטיק המפורסם בבנגקוק.

    הנושא שנבחר על ידי ונציה הוא כמובן ונציה, ולא תחמיץ את העתק מגדל הפעמונים של סן מרקו כשאתה נוסע דרך צ'ה-אם בדרכך להואה הין. הפארק עצום ואף כולל 'התעלה הגדולה' באורך 200 מטרים, עליה תוכלו ממש לשוט בגונדולות הוונציאניות האיקוניות.

    מיקום: 1899 Petchkasem Rd , צ'ה-אם, פטצ'אבורי 76120, תאילנד

    טלפון: +66 (0)32 442 823