צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המסאג'ים הטובים ביותר בהואה הין

    המקומות הטובים ביותר של הואה הין למאסג'

    מכוני הספא הטובים ביותר האלה בהואה הין עוזרים להפוך את עיירת החוף לאחד המקומות הטובים ביותר לחוות מסע עם תחושה של התחדשות והתחדשות. פינוק והתחדשות בספא נמצאים גבוה על סדר היום של מבקרים רבים בתאילנד. מכוני הספא של הואה הין מחוברים ברובם למלון ומציעים מגוון רחב של טיפולים שיכולים לכלול מסאג', רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, הידרותרפיה, אקופרסורה, עטיפות גוף, עיצוב מחדש ומגוון טיפולים מיוחדים לשיער, לעור ולפנים.

    חלק ממכוני הספא העצמאיים שווים גם הם ביקור. לרבים מהם יש גם מסעדות עם תפריטי 'מטבח ספא' שנועדו לשלוט במשקל ולספק תזונה בריאה, מאוזנת ומזינה. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד על המקומות הטובים ביותר בהואה הין להירגע בהם ולקבל מסאג', יחד עם מגוון הטיפולים האחרים הזמינים.

    1

    ספא צ'נווארי הואה הין

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    הספא Cenvaree Hua Hin שוכן בגן של המלון התאילנדי הנודע, סנטארה גראנד ביץ' ריזורט אנד וילאס הואה הין. מתקן הספא כולל 9 חדרי טיפולים, כמו גם מתקנים לטיפולי מסאג' חיצוניים. מתפריט הספא מבחר טיפולים המשלבים טקסים תאילנדיים מסורתיים מקומיים עם טיפולים מערביים.

    תוכלו ליהנות ממבחר טיפולים במקלט הספא הייעודי, ויש גם מגוון סוויטות ספא המיועדות לזוגות המעוניינים לחלוק את מסע הספא הבלתי נשכח שלהם בפרטיות.

    מקום: סנטרה גרנד ביץ' ריזורט אנד וילאס הואה הין, דרך דמנרנקאסם 1, הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 09:00-20:00

    טלפון: +66 (0)32 512 021

    אתר הבריאות הבינלאומי צ'יבה-סום

     צ'יבה-סום

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    אתר הבריאות הבינלאומי צ'יבה-סום (Chiva-Som International Health Resort) מושך אליו באופן קבוע את העשירים והמפורסמים אל 57 הביתנים הפרטיים שלו בסגנון תאילנדי. הוא זכה בפרסים רבים במהלך השנים האחרונות, כולל קטגוריות 'ספא היעד הטוב ביותר בעולם' על ידי פרסומי נסיעות בינלאומיים גדולים. התוכנית של אתר הנופש על חוף הים מפגישה מיומנויות אבחון מערביות ופילוסופיות מזרחיות כדי להחיות את הנפש, הגוף והרוח.

    התוכניות בצ'יבה-סום נעות בין אלה המתמקדות בבריאות פיזית ונפשית, כמו גם ברווחה רגשית. תוכלו לבחור בין טיפולי ספא מסורתיים ויוגה לבין בריחה הוליסטית, דיאטות ניקוי רעלים ומדיטציות ממוקדות לב.

    מקום: אתר הבריאות הבינלאומי צ'יבה-סום, 73/4 Petchkasem Road, נונג קיי, הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    טלפון: +66 (0)32 536 536

    3.הבראי

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    הבראי הוא ספא היעד עטור הפרסים במלון הייאט ריג'נסי הואה הין. מתקן הספא המפואר כולל בסך הכל 18 חדרי טיפולים ו-8 סוויטות ספא אקסקלוסיביות על חוף הים של הואה הין. הסביבה השלווה יוצרת חוויה מחייה ומסייעת לגישה ההוליסטית של הספא לטיפול בכל הגוף, הנפש והנפש.

    הטיפולים במלון כוללים מסאג'ים ייחודיים בהשראת טקסי בריאות תאילנדיים, לצד טיפולים מערביים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וציפורניים, תוכניות תזונה בריאה ויוגה וטאי צ'י. מתקן הספא צמוד למרכז כושר הפועל 24 שעות ביממה.

    מיקום: 91 Hua Hin Khao , נונג קיי, הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    טלפון: +66 (0)32 521 234

    4.דוואראנה וולנס

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    מרכז הבריאות Devarana הוא הספא המפואר של מלון דוסיט תאני הואה הין. כשאתם נכנסים למתקן הבריאות, אתם מתקבלים בברכה על ידי הניחוח העדין של פרנגיפאני. הספא כולל חדרי טיפולים מרווחים ווילות ספא המציעות פרטיות רבה, כאשר כל אחת מהווילות כוללת גנים טרופיים מבודדים משלה המסייעים לכם להירגע עוד לפני ואחרי הטיפולים.

    טיפולי בריאות הוליסטיים כוללים טיפולים המסייעים בהקלה על בעיות שינה, הכוללים קרצוף לבנדר, אמבט חלב חם ומסאג' מרגיע. סדנאות ושיעורים מיוחדים זמינים גם כן, סביב הרגלים מכוונים כדי לעזור לקדם בריאות אישית וריפוי.

    מקום: Dusit Thani Hua Hin, 1349 Petchkasem Rd , צ'ה-אם, פטצ'אבורי 76120, תאילנד

    טלפון: +66 (0)32 520 009

    5.חמאם שרזאדה וספא

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    חמאם וספא Sherazade בווילה מרוק מאפשרים לכם לחוות את מה שהוא אולי מתקן הריפוי והנוחות היחיד במוטיב ערבי על חופי פראנבורי. הוא מעוטר בצבעים וחפצים שלוקחים אותך לעולם של אלף לילה ולילה.

    תוכלו ליהנות מטיפולים בביתן הערבי היפה שעל חוף פראנבורי (Pranburi Beach), המלא בצלילים המרגיעים של האוקיינוס. רוב האריזות מתחילות בשגרת חמאם עם סבון שחור מרוקאי. כאורחים השוהים במלון וילה מרוק, תוכלו גם לקחת את הטיפול שלכם בפרטיות של הווילה שלכם.

    מיקום: 165 Villa Maroc Resort, פאק נאם פראן, פראן בורי, פראצ'ואפ קירי קאן 77220, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:7-<>:<>

    טלפון: +66 (0)32 630 771