צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים לזוגות בהואה הין

    זוגות אטרקציות בטיול רומנטי להואה הין יכולים לפתוח את הדלת לתשוקה והתרגשות, החל מהנאה מהאתרים ההיסטוריים העמוקים, דרך כרמים ועד לטיפולים מפנקים לזוגות. תוכלו לבקר במקדשים עתיקים עם יצירות אמנות וארכיטקטורה מדהימות. היכנסו למערה עמוקה מלאה בתצורות טבעיות מדהימות. תוכלו ליהנות מהליכה במעברים של שוק לילה מסורתי המלא בחנויות תוססות, מארוחת ערב במסעדה יוקרתית ואלגנטית או ממסאג' לשניים בספא זוגי.

    הקפידו לקבל יין מקומי מכרם תאילנדי או ליהנות מקוקטיילים בטרקלין הגג המציע נופים נהדרים של העיר. בדקו כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בחופשה הרומנטית שלכם ל-2 אנשים.

    וואט הואי מונגקול

    ראה את אחד הפסלים הגדולים בעולם

    טוב עבור:

    • זוגות
    • היסטוריה

    Wat Huay Mongkol הוא מקדש היסטורי הנשלט על ידי אחד הפסלים הגדולים בעולם כולו, כמו גם אדריכלות מדהימה ויצירות אמנות מדהימות. הפסל עצמו הוא של הנזיר הבודהיסטי המפורסם לואנג פור טואד, שנאמר עליו שיכול לחולל ניסים. גובהו מעל 12 מטרים ורוחבו 10 מטרים. המקדש והפסל מוקפים ומלאים בקמיעות הגנה, ועץ הטיק הענק שנפל במקום אמור להיות בעל כוחות קסומים. גם כיום, המקומיים והמבקרים מדליקים קטורת ומבקשים להגשים את משאלותיהם.

    אתה יכול אפילו לקנות קמעות קסומים כמזכרות לקחת הביתה. המקדש נמצא כ-20 דקות ממערב לעיר.

    מיקום: 3219 Thap Tai , מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: מדי יום החל מהשעה 6:9 בשעה <>:<>

    טלפון: +66 81 858 6661

    2. ספא לזוגות

    להירגע, לטעון מצברים ולבלות זמן אינטימי יחד

    טוב עבור:

    • זוגות
    • מותרות

    טיפולי ספא זוגיים יכולים להיות דרך נפלאה להירגע, להירגע ולהטעין את המצברים לאחר יום הרפתקאות או להגביר את התשוקה שלכם תוך כדי פינוק כמו בני מלוכה. הספא המקומי כאן כולל חדרי טיפולים המוקדשים לשלווה, מקלט, נוחות ושיפור היופי הפנימי והחיצוני כאחד. ממעיינות חמים ועד מסאג'ים באבנים חמות, סאונות ועד מרחבים ירוקים עצומים ושלווים, תמצאו את הרגיעה האולטימטיבית, ומסאג' זוגי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להתחבר ברמה אינטימית.

    ניתן למצוא מכוני ספא אלה כפעילות עצמאית או באתרי נופש ובתי מלון. שניים מהאתרים הפופולריים ביותר בעיר כוללים את מסאג' הבריאות באראי (Barai) וצ'ילאקס (Chillax).

    מקום: תאילנד

    3.מערת פראיה נאקון

    בקרו בארץ פלאות מהאגדות בתוך מערה

    טוב עבור:

    • זוגות
    • הרפתקה

    מערת פראיה נאקון היא נקודת ציון מרהיבה ומסתורית בה תוכלו למצוא מרחב ירוק טבעי עצום עם עצים וצמחים החבויים בתוך מערה. המקום הזה הוא באמת מקום מיסטי וקסום, כמו משהו מתוך אגדה, אבל זה גם פנינה נסתרת של הנוף המקומי. המערה נמצאת במרחק של 45 דקות נסיעה מדרום להואה הין, ולאחריה תוכלו לשכור סירה או לטייל 30 דקות מעל גבעה כדי להגיע לחוף לאם סאלה (Laem Sala Beach).

    לא משנה באיזה מסלול תבחרו, כשתמצאו את המקום, תגלו ביתן מוזהב ואדום בתוך מערה מכוסה כיפה מלאה בחול. חור בחלק העליון מאפשר לשמש להסתנן פנימה, ומסייע לעצים ולצמחים לצמוח.

    מקום: Sam Roi Yot , מחוז סאם רוי יוט, פראצ'ואפ קירי קאן 77120, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 8:3-<>:<>

    טלפון: +66 32 821 568

    4.כרם עמק המונסון

    טעמו יינות תאילנדיים נדירים ועטורי פרסים

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות
    • הבילוי
    • תמונה

    כרם עמק המונסון, לשעבר כרם גבעות הואה הין, מציע כרם אמיתי בלב תאילנד שתוכלו לסייר בו ושם תוכלו לנסות יינות עטורי פרסים. הכרם מנצל את מיקומו הייחודי ואת דפוסי מזג האוויר שלו כדי לייצר ענבים ויין איכותיים ומציע סביבה ציורית על רקע הררי, בריזות אוקיינוס ושדות ירוקים עצומים מלאים בגפנים. הוא בנוי על מכלאת פילים לשעבר בגובה של כ -150 מטרים מעל פני הים.

    רק כמה סוגים של יין המיוצרים כאן כוללים קומברד, סוביניון בלאן, שיראז, קברנה, מוסקט ומרלו. ניתן להגיע אל הכרם ואל בר היין ברכב או באוטובוס, הנמצאים במרחק של 40 דקות נסיעה ממערב לעיר.

    מיקום: 1 Moo 9 Baankhok Chang Patana, מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 9:6-30:<>

    טלפון: +66 81 701 0444

    5.וואט קאו טאקיאפ

    בקרו במקדש בראש הר הקופים

    טוב עבור:

    • זוגות
    • היסטוריה

    Wat Khao Takiap הוא מקדש הממוקם באמצע הדרך במעלה הר צ'ופסטיק (המכונה גם הר הקופים) ומציע נופים פנורמיים של האוקיינוס, כמו גם טונות של קופי בר. קופי המקוק שחיים כאן נמצאים כמעט בכל מקום, ואין להם פחד מאנשים. הם די חצופים וינסו לגנוב אוכל ופריטים קטנים אם הם חושבים שהם יכולים להגיע אליהם. אטרקציה נוספת של המקדש היא פסלו בגובה 20 מטרים של בודהה מוזהב המשקיף לים. פסל זה הוא הדבר הראשון שתיתקל בו כשאתה עולה ב -80 המדרגות כדי להגיע למקדש.

    המקדש כולל גם דוכני אוכל וחנות מתנות למזכרות. הוא נמצא 13 דקות צפונית למרכז העיר.

    מיקום: 123, 55 Nong Kae-Takiap, נונג קיי, מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 9:5-30:<>

    6.קורס בישול תאילנדי

    למדו מה המשמעות של בישול ביתי בתאילנד

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות
    • מוזר

    קורס בישול תאילנדי מציע לכם את ההזדמנות להכין את המאכלים התאילנדיים האהובים עליכם בבית, וללמוד את הטריקים של אמני הבישול התאילנדי באווירה נינוחה וכיפית. תלמדו כיצד לבשל קלאסיקות תאילנדיות תוך שימוש בטכניקות ומרכיבים אותנטיים באמת. שיעורים וחגיגות אלה, הנמשכים יום שלם, מתחילים בטיול בשוק המסורתי המקומי כדי לאסוף מרכיבים טריים מהחווה. המטבח ממוקם בבית טיק מסורתי כך שאתה ממש לומד בישול ביתי תאילנדי. המדריכים ידידותיים, מועילים ולהוטים להראות לכם כיצד להכין את המנות המסורתיות המקומיות שלהם.

    זהו טיול חינוכי, מהנה וטעים. תוכלו למצוא מספר שיעורי בישול המוצעים ברחבי הואה הין.

    מיקום: 19/95 Petchkasem Road Soi Hua Hin 19 Hua Hin, מחוז הואה הין, 77110, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 8:5-<>:<>

    טלפון: +66 81 572 3805

    7.שוק הציקדה

    קנו שוק אומנויות ומלאכות מסורתי

    טוב עבור:

    • קונים
    • אוכל
    • זוגות

    שוק ציקדה (Cicada Market) הוא שוק מסורתי ותוסס באוויר הפתוח ושוק לילה המציע פריטי אמנות, מלאכת יד ותרבות, החל מתכשיטים וכלה בבגדים ועוד. הסחורה שתמצאו כאן כוללת כל דבר, החל מבגדים בעבודת יד ועד אמנות קיר, חפצי נוי, עיצוב הבית, ציורים, פסלים, תכשיטים וכמעט כל סוג של אומנויות ומלאכות שתוכלו לחשוב עליהן. בשוק יש אזורים פנימיים וחיצוניים לחקור והוא פופולרי בקרב המקומיים כמו שהוא עם המבקרים.

    תוכלו למצוא גם סעודות באתר, אירועים קבועים ובידור חי כגון מוזיקאים מקומיים ופסטיבלי תרבות. המלון נמצא במרחק של כ-5 דקות נסיעה דרומית להואה הין (Hua Hin).

    מיקום: 83, 159 הואה תאנון 21 נונג קיי, מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: שישי-ראשון בין השעות 4:11-<>:<> (סגור בימים שני עד חמישי)

    טלפון: +66 99 669 7161

    8.מסעדת לוטוס לבן

    תיהנו ממטבח קנטונזי וסצ'ואני עם נוף לאוקיינוס

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות

    מסעדת White Lotus, הממוקמת בקומה ה-17 של מלון הילטון הואה הין (Hilton Hua Hin), מגישה מנות קנטונזיות וסצ'ואניות אותנטיות במיקום מדהים עם נוף פנורמי לים. העיצוב והעיצוב הם סיניים מודרניים אותנטיים עם מוטיב של אוקיינוס. מזנון ארוחת הצהריים כולל מגוון רחב של מנות דים סאם ותה סיני. אוכל הערב כולל חוויית סעודה א-לה-קארט. תוכלו לבחור בין סעודה בפנים ובחוץ.

    רק כמה מהמנות המסורתיות הזמינות כוללות כופתאות סרטנים מאודות, לחמניות חזיר ברביקיו מאודות, וונטונים מטוגנים בשמן עמוק, אורז מטוגן, מרק וונטון סרטנים צלוי ותפירת סרטנים מאודה. הכל בלב מרכז העיר.

    מיקום: 33 Naresdamri Rd , הואה הין, מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: השעות עשויות להשתנות

    טלפון: +66 32 538 999

    9.בר וטרקלין על הגג המזרחי

    נסו קוקטיילים מקצועיים באווירה אופנתית

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות
    • הבילוי

    הבר-טרקלין East Rooftop שבקומה ה-5 של אתר הנופש והקניון G Hua Hin מציע קוקטיילים מיוחדים איכותיים שהוכנו על ידי מיקסולוגים מומחים ומוכווני פרטים. ההתמקדות כאן היא באיכות של כל קוקטייל המוגש, ובעוד שלוקח קצת יותר זמן להשיג את המשקאות שלך, הם מפרסמים כי 2 מהמשקאות שלהם הם כמו 3 משקאות במקום אחר, עד כמה האיכות הולכת. הם מגישים גם מאכלים קלים לאכילה, כמו פינגר פוד וחטיפים יצירתיים שמאפשרים לנשנש בקלות בין משקאות ומפגשים חברתיים.

    העיצוב אופנתי ואולטרה-מודרני עם כיסאות בר ממתכת, אורות ניאון, מסכי HDTV ובר מואר. זה ממש בלב מרכז העיר.

    מקום: G Hua Hin Resort & Mall, 250/201 Petchkasem Road, יחידה A501, הואה הין, מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    פתוח: מדי יום משעה 5:<> עד חצות

    טלפון: +66 97 998 8905

    10.תחנת הרכבת הואה הין

    ראה את תחנת הרכבת המקורית במרכז העיר

    טוב עבור:

    • זוגות
    • היסטוריה
    • תמונה

    תחנת הרכבת הואה הין (Hua Hin Railway Station) נבנתה בשנת 1911 ונמצאת במרחק הליכה קצר ממרכז העיר, ומציעה הזדמנויות צילום ייחודיות שנראות כאילו הן משלבות בצורה חלקה בין מזרח למערב. הבניין הססגוני הזה בגוונים של שמנת, צהוב ואדום הוא בעל סגנון אדריכלי תאילנדי מובהק שעדיין איכשהו נראה כאילו הוא יהיה ממש בבית על גלויה מהתקופה הוויקטוריאנית. התחנה מהווה תזכורת רומנטית לימים שחלפו, כאשר הואה הין רק החלה להפוך לעיירת מילוט מלכותית לחוף הים עבור בני אצולה.

    בימים הראשונים, רכבת הייתה הדרך היחידה להגיע לכאן, והבניין הזה היה הדבר הראשון שהנוסעים ראו. כיום, זוהי נקודה מקסימה ופוטוגנית בלב העיר.

    מקום: הואה הין, מחוז הואה הין, פראצ'ואפ קירי קאן 77110, תאילנד

    Location: Hua Hin, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan 77110, Thailand