צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חוות הכבשים השוויצרית

    צילום תמונות והאכלת בעלי חיים בחווה הנופית

    מקום נופי עם כרי דשא, טחנת רוח, בתי חווה ואסמים על רקע גבעה מיוערת, חוות כבשים שוויצרית היא מקום נהדר לצילום תמונות. נטיות חלב, חבילות גדולות של חציר, עגלות חקלאיות, משאבת מים ישנה, דלעות ליל כל הקדושים וכמה משאיות אמריקאיות משנות ה-1950 וה-1960 של המאה ה-<> מוסיפים לתחושה הציורית של החווה.

    הילדים ייהנו להאכיל וללטף את חיות המשק או לרכוב על פוני. החווה המטופחת והנקייה ממוקמת ממש צפונית להואה הין.

    כבשים וחיות משק אחרות

    חוות הכבשים השוויצרית מציעה למבוגרים ולילדים הזדמנות להתקרב לבעלי חיים שונים ולהאכיל אותם. סביב החווה כבשים, עזים, סוסים, סוסי פוני, תרנגולות, חמורים, ארנבות, דגים וברבורים בבריכה ואלפקות.

    האלפקות, גמל קטן שמקורו בדרום אמריקה, חיות בבניין ממוזג. הגישה היא 100 באט למבוגר, 50 לילד. תוכלו גם לראות אלפקות ברפובליקת הגמלים הסמוכה.

    פעילויות בחווה

    ליד הכניסה יש דיר עם כמה עשרות כבשים וטלאים קטנים שירוצו לכיוונכם וינסו לטפס על הגדר כשתתקרבו אליהם עם אוכל. השתמש בקופון המצורף לכרטיס הכניסה כדי להשיג קצת דשא ולהאכיל אותו לכבשים. את הטלאים הקטנים אפשר להאכיל קצת חלב מבקבוק.

    בשעות 10:30, 1:2 ו-30:<> הצוות מדגים חליבת עיזים. לאחר ההפגנה המבקרים יכולים לנסות את מזלם עם העזים החלביות.

    ילדים קטנים ייהנו ללטף את הארנבות ולהאכיל אותן בגזר. פעילויות נוספות כוללות רכיבה ברחבי החווה בכרכרה רתומה לסוס (50 באט לאדם), רכיבה על רודיאו שור מכני, חץ וקשת (100 באט) ורכיבה על סוסים (50 באט).

    כבשים מחכות שיאכילו אותן

    3D אמנות כיף צילום תמונות

    הקירות הפנימיים של הבניין התלת-ממדי הקטן בן שתי הקומות מעוטרים בציורים רב-ממדיים. המבקרים יכולים לעמוד בציורים ולהיות חלק מהסצנה. לתת לדמיון שלך ללכת פוזות בעבודות האמנות יביא לך הרבה צחוקים והרבה תמונות מהנות.

    אם אתם נהנים מצילום תמונות מהנה בציורי תלת מימד, נסו את המוזיאון לאמנות למען האמנות והטריק הסמוך או אמנות בגן עדן בבנגקוק.

    אוכל, שתייה ומזכרות

    משקאות, חטיפים וממתקים תאילנדיים זמינים בדוכן בחווה. מסעדה חיצונית קטנה מציעה אוכל כמו טום יאם גונג, חזיר חמוץ ונאגטס עוף.

    בחנות המזכרות ביציאה מוכרים בעיקר צעצועים ממולאים.

    בית החווה

    מקום

    חוות הכבשים השוויצרית ממוקמת על כביש פטקאסם בצ'ה-אם, כ -30 דקות צפונית למרכז העיר הואה הין. בקרבת מקום יש מספר אטרקציות נוספות כמו פארק סנטוריני, רפובליקת הגמלים ו-1000 Sook Food and Farm.

    איך להגיע לשם

    הדרך הקלה ביותר להגיע לשם היא במונית או בטוק טוק; יש הרבה מהם מחכים בצד הדרך במרכז הואה הין. מכיוון שקשה למצוא מונית או טוק טוק בחווה, בקשו מהנהג לחכות לדרך חזרה. הסכימו על מחיר ומשך הנסיעה עם הנהג.

    שעות פתיחה

    החווה נפתחת מדי יום.
    ימי שני עד שישי בין השעות 10:7-9:7.ימי שבת וראשון בין השעות

    בסופי שבוע ובחגים לאומיים תאילנדיים החווה יכולה להיות עמוסה.

    דמי כניסה

    מחירי הכרטיסים הם:

    מבוגר

    120

    ילד

    80

    פעוט

    חינם

    ילד 80 – 120 ס"מ, תינוק/פעוט מתחת לגובה 80 ס"מ

    לכרטיס מצורף קופון לעשב להאכלת הכבשים.